Kategorije

Zalidine e-novice

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudnika obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. V primeru odstopa od pogodbe in vračila blaga, je kupec dolžan nositi neposredne stroške vračila blaga.

O odstop od pogodbe mora kupec obvesti ponudnika z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja da odstopa od pogodbe ali z naslednjim obrazcem >>> OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE, ki jo oz. ga izpolnjenega pošlje na e-naslov ponudnika: info@zalida.si ali na njegov naslov: ZALIDA, Rino Kavčič s.p., Ljubljanska cesta 4d, 1290 Grosuplje.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteva, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Kupec mora vrniti ponudniku blago nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, poškodovano ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.


UČINKI ODSTOPA OD POGODBE
Za kupca
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago vrniti podjetju nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh od datuma obvestila, da odstopa od pogodbe. Prejeto blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino.

Za ponudnika
Ponudnik se zavezuje, da bo za vrnjeno blago, izvršil vračilo vseh prejetih plačil nemudoma oziroma najkasneje v roku štirinajst (14) dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik lahko zadrži vračilo vseh prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokazila, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

V primeru vidne poškodbe embalaže (oblazinjene ovojnice ali paketa) ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Skupaj s dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Košarica  

Ni izdelkov

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Košarica Nadaljuj >>

Med delavniki prejeta naročila do 17h bodo odpremljene v dostavo še isti dan!