Kategorije

Zalidine e-novice

PROMOCIJSKA KODA

Kaj je promocijska koda (e-kupon)?

Promocijska koda je beseda, ki jo lahko uporabnik vpiše v ustrezno polje v »Nakupovalni košarici« pred izvedbo nakupa. Prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena.

Poznamo splošne promocijske kode (dodeljene in veljavne za vse uporabnike spletne trgovine)  in osebne promocijske kode (dodeljene in veljavne posameznim uporabnikom spletne trgovine).  Vsaka promocijska koda ima svoje pravilo veljavnosti (npr. rok veljavnosti, vrsto njenega vpliva na nakup (npr. brezplačna poštnina, določen % popusta na vrednost nakupa ipd.) in velja zgolj ob izpolnitvi tega pravila.

Kje pridobimo promocijsko kodo?

Promocijsko kodo lahko najdemo v kakšnem oglasnem sporočilu ZALIDE spletne trgovine, v Zalidinih e-novicah ali pa nam je bila dodeljena* s strani Zalide spletne trgovine.

* Osebno dodeljeno promocijsko kodo lahko prejmemo po e-pošti ali pa nam je neposredno dodeljena v naš uporabniški račun.

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišemo v 1. koraku spletnega nakupa (v "Košarici" v polje "Moja promocijska koda" in vnos potrdimo s klikom na gumb "Dodaj". Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj po tem ko smo jo dodali, razen v primeru, če naš nakup še ni izpolnil pravila veljavnosti promocijske kode (npr. vrednost nakupa je še prenizka, izbrali smo izdelek za katerega ne moremo uporabiti kode ipd.). V tem primeru nas po trgovina avtomatično opozorila, da veljavnost še ni izpolnjena.

Kaj pomeni "POPUSTI SE IZKLJUČUJEJO"?

V kolikor je ob kodi označeno »Popusti se izključujejo« pomeni, da se koda lahko uporabi zgolj pri nakupu izdelkov, ki so predstavljeni v spletni trgovini in nanje še ni odobren nek popust. Praviloma velja, da se tudi istočasna uporaba več kod ob enem nakupu izključuje.

Težave s promocijskimi kodami

Če ugotovite, da vaša promocijska koda ne deluje pravilno, lahko obstaja več razlogov in sicer:

Morda smo se pri vnosu kode zatipkali?
Če promocijska koda ni delovala, poskusite znova in pri tem bodite pozorni na morebitne pravilno uporabo velikih ali malih črk v kodi ter drugih znakov (npr kodo: POPUST, vpišemo z velikimi črkami, saj koda v primeru da jo vpišemo npr. popust ali Popust, ne bo delovala).

Morda je rok uporabe promocijske kode potekel?
Podobno kot pri večini promocij je tudi za promocijske kode določena časovna omejitev za uporabo. Če je datum izteka veljavnosti promocijske kode že potekel, kode ni več mogoče uporabiti. Zalida spletna trgovina ne sprejema in ne zamenjuje poteklih promocijskih kod. Nakup v spletni trgovini lahko opravite tudi brez promocijske kode.

Morda ste poskusili uporabiti več kod ali eno kodo v več uporabniških računih?
Vsak uporabnik lahko izkoristi po eno promocijsko kodo ob enem nakupu. Upoštevati je tudi potrebno, da kod, ki so že bile uporabljene pri nakupu, ni več mogoče ponovno uporabiti, niti v istem računu kot tudi ne v drugem uporabniškem računu (velja za osebne promocijske kode).  

Morda ste že uporabili največje dovoljeno število promocijskih kod?
Včasih lahko uporabniki unovčijo več promocijskih kod (velja za splošne promocijske kode). Vendar je tudi v takem primeru število kod, ki jih lahko unovčite, omejeno. Preverite omejitve kode v njenih določilih in pogojih.

Koda velja samo za nakupe »vnaprej«
Promocijske kode je mogoče uporabiti samo za nakupe vnaprej in ne za nakup, ki je že bil izveden.

V kolikor imate kakšno dodatno vprašanje v zvezi s promocijskimi kodami, vam bomo z veseljem pomagali. Naš e-naslov: info@zalida.si


Košarica  

Ni izdelkov

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Košarica Nadaljuj >>

Med delavniki prejeta naročila do 17h bodo odpremljene v dostavo še isti dan!