Kategorije

Zalidine e-novice

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnih strani www.zalida.si in v sklopu njih spletne trgovine ZALIDA (v nadaljevanju »spletna trgovina«), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) ter na podlagi priporočil GZS.

S spletnimi stranmi http://zalida.si in s spletno trgovino upravlja ZALIDA, Rino Kavčič s.p. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju "ponudnik"). Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo. Uporabniško ime in uporabniško geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo zgoraj navedenih spletnih strani izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate zgoraj navedenih spletnih strani.

ZALIDA, Rino Kavčič s.p. si pridružuje pravico do spremembe pogojev na navedenih spletnih straneh kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.


I. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


II. CENE

SPLETNA CENA je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali z nakazilom na transakcijski račun. Velja za vse registrirane uporabnike. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Cene so izražene v eurih in ne vsebujejo DDV (DDV vam tudi ne bo obračunan), ker ponudnik ni zavezanec za DDV, zato so prikazane cene pri posameznih izdelkih končne prodajne cene (brez stroškov pošiljanja).


III. PONUDBA ARTIKLOV IN ČASOVNA VELJAVNOST PONUDBE

Zaradi narave poslovanja se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do njihove vsakokratne spremembe, ki bo objavljena v spletni trgovini. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki na zalogi oziroma so v ponudbi. Načeloma velja, da so vsi prikazani izdelki v spletni trgovini na zalogi v trenutku prikaza in če ni drugače označeno.

Cene veljajo v primeru plačila z načini plačil predstavljenimi v poglavju »NAČIN PLAČILA«, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Veljavnost izdane ponudbe oziroma predračuna je 3 delovne dni od datuma posredovanja ponudbe oziroma ponudbenega predračuna na elektronski naslov kupca.


IV. POSTOPEK NAKUPA

A. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

1. korak - registracija v spletno trgovino (enkratno) z vnosom veljavnega e-poštnega naslova, izbranega uporabniškega gesla in podatkov za morebitno dostavo;

2. korak - prijava v spletno trgovino z uporabo e-poštnega naslova in uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;

3. korak – pregled ponudbe in iskanje izdelkov v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

4. korak - izbor izdelka za nakup;

5. korak - dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

6. korak - določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

7. korak - pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

8. korak - izbor načina plačila (glej tudi poglavje »NAČIN PLAČILA«) in izbor načina dostave izdelka (glej tudi poglavje »DOSTAVA«) ter vnos morebitnih opomb za naročilo;

9. korak - pregled povzetka naročila z podatki o: prejemniku računa, načinu plačila, vrsti dostave, naslovu za dostavo, specifikaciji naročila s vrstami izdelkov, njihovimi cenami, količinami in zneskom ter obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo.

10. korak - potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek naročila z obveznostjo plačila.

Podrobneje so tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe predstavljeni na naslednji spletni povezavi:

http://www.zalida.si/poslovanje/tehnicni_koraki.pdf

 

B. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek) v kolikor se davek obračuna (glej tudi poglavje »CENE«).

 Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način plačila;
  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

Podrobneje so tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila predstavljena na naslednji spletni povezavi:

http://www.zalida.si/poslovanje/tehnoloska_sredstva.pdf

C. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila se kupcu prikaže sporočilo, da je naročilo poslano, obenem pa kupec prejme povzetek naročila tudi po elektronski pošti.

V roku ene ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Naročilo kupec prekliče s poslanim sporočilom na e-poštni naslov: info@zalida.si.

V sporočilu za preklic naročila, mora kupec navesti številko naročila (navedeno v povzetku naročila) in jasno izraziti, da preklicuje naročilo.

D. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročena blaga in naročilo z e-pošto potrdi oziroma z razlogom zavrne. Rok za potrditev ali zavrnitev je enaka roku dobave blaga, ki je navedeno pri vsakem izdelku posebej.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem datumu odpreme pošiljke ter ga med drugim v sporočilu pouči tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje.

Pogodba o nakupu (kupoprodajna pogodba) naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.


V. KUPOPRODAJNA POGODBA

Sestavni del kupoprodajne pogodbe so tudi ti Splošni pogoji poslovanja, ki so v elektronki obliki (PDF format) dosegljivi na spletni povezavi:

http://www.zalida.si/poslovanje/pogoji_poslovanja.pdf

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika oziroma strežniku do katerega ima ponudnik avtoriziran dostop. Kupoprodajna pogodba je uporabniku (kupcu) dostopna na njegovo zahtevo, ki jo posreduje v pisni obliki po e-pošti na e-poštni naslov: info@zalida.si. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu posredoval zahtevano kupoprodajno pogodbo v najkrajšem času.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.


VI. NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu),
  • z nakazilom na transakcijski račun (TRR) ponudnika po ponudbi oziroma po predračunu.

 

Plačilo po povzetju:

Kupnino plačate dostavni službi (Pošta Slovenije d.o.o.) ob dostavi pošiljke. Ob prejemu pošiljke vam Pošta Slovenije d.o.o. obračuna še provizijo za izvedbo plačila obrazca UPN v znesku 1,05 EUR za plačila v vrednosti do 97,99 EUR oziroma provizijo v višini 1,07 % od vrednosti plačila za plačila nad 98,00 EUR.

Nakazilo na TRR:

Po prejemu našega Predračuna oziroma podatkov za izvedbo plačila na vaš e-poštni naslov, v katerem so navedeni vsi podatki za izvedbo plačila, kupnino nakažete na transakcijski račun. Po prejemu plačila, vam pošiljko priporočeno pošljemo na naslov, ki ste ga določili pri naročilu.

Ponudnik kupcu za kupljene izdelke v spletni trgovini izda račun v pisni (papirni) obliki in ga priloži v pošiljko.

 

Ponudnik si pridržuje pravico, da kupcu omogoči samo enega izmed zgoraj navedenih načinov plačila t.j. nakazilo na transakcijski račun (plačilo po predračunu), v kolikor kupec v preteklosti pošiljke za blago, ki ga je naročil v spletni trgovini, ni prevzel.

 

 


VII. DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Praviloma je to v roku treh delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dostave sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.

Dostavo pošiljk izvaja podjetje Pošta Slovenije d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito oziroma lahko po poprejšnjem dogovoru izvede osebno dostavo naročenega blaga.

Cenik dostave je objavljen na povezavi (velja za dostavo na območju Republike Slovenije): http://zalida.si/content/1-dostava


NEPREVZEM POŠILJKE

V primeru, da kupec ni pravočasno preklical svojega naročila in je šlo naročeno blago v dostavo, kupec pa blaga ne prevzame, se kupcu lahko zaračunajo neposredni stroški vračila blaga (stroški v zvezi s: pakiranjem,  pošiljanjem in vračilom pošiljke).


VIII. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudnika obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. V primeru odstopa od pogodbe in vračila blaga, je kupec dolžan nositi neposredne stroške vračila blaga.

O odstop od pogodbe mora kupec obvesti ponudnika z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja da odstopa od pogodbe ali z naslednjim obrazcem >>> OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE, ki jo oz. ga izpolnjenega pošlje na e-naslov ponudnika: info@zalida.si ali na njegov naslov: ZALIDA, Rino Kavčič s.p., Ljubljanska cesta 4d, 1290 Grosuplje.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteva, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Kupec mora vrniti ponudniku blago nepoškodovano, nerabljeno in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, poškodovano ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

UČINKI ODSTOPA OD POGODBE
Za kupca
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago vrniti podjetju nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih (14) dneh od datuma obvestila, da odstopa od pogodbe. Prejeto blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino.

Za ponudnika
Ponudnik se zavezuje, da bo za vrnjeno blago, izvršil vračilo vseh prejetih plačil nemudoma oziroma najkasneje v roku štirinajst (14) dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik lahko zadrži vračilo vseh prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokazila, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

V primeru vidne poškodbe embalaže (oblazinjene ovojnice ali paketa) ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Skupaj s dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost blaga?
Preverja se z drugim, brezhibnim blagom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem blagu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled blaga.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Če menite, da kupljeno blago že ob nakupu ni imelo lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na blagu ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Blago nam morate dostavite v pregled. Prosimo, da blagu priložite >>> Obrazec za uveljavljanje stvarne napake.

Pri pošiljanju blaga na naš naslov: ZALIDA, Rino Kavčič s.p., Ljubljanska cesta 4d, 1290 Grosuplje, upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni po prejemu blaga v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni (8) po prevzemu blaga na naslovu: ZALIDA, Rino Kavčič s.p., Ljubljanska cesta 4d, 1290 Grosuplje, pisno obvestimo, da je napaka sporna.


IX. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


X. KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno        spoštoval.

XI. MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.


XII. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Mere izdelkov (dolžinske) so približne in služijo zgolj za prikaz približne velikosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.


XIII. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zalida.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ZALIDA, Rino Kavčič s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

ZALIDA spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednji povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 


XIV. DRUGO

Ponudnik izjavlja, da za opravljanje svoje dejavnosti ne potrebuje posebnih dovoljenj izdanih s strani pristojnih državnih organov, zbornic ali drugih nadzornih organizacij.

Ponudnik ni član poklicnih zbornic oziroma združenj.

Ponudnik ni podpisnik in ni zavezanec posebnih kodeksov ravnanja.

 


 

                                                                                                     Prenovljeni: 11. 5. 2016


Košarica  

Ni izdelkov

Dostava 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Košarica Nadaljuj >>

Med delavniki prejeta naročila do 17h bodo odpremljene v dostavo še isti dan!